K Ö Z L E M É N Y

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében – a 6/2021.(I.25.) sz. polgármesteri határozat alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban 2021. augusztus 23. napjától 2021. augusztus 31. napjáig (7 munkanap), igazgatási szünet lesz.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.

Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) a 06 30 663-38-68-as mobilszám hívható.

Városüzemeltetési ügyelet (halaszthatatlan ügyekben ) 06 30 349-17-06 mobilszámon.

  1. július 01. (csütörtök) – Köztisztviselők Napja munkaszüneti nap, 2021. július 02-án (péntek) a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

Az igazgatási szünet ideje alatt és a zárva tartás napján a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal munkavállalói a rendes szabadságukat veszik igénybe.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2021. augusztus 18. (szerda).

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2021. szeptember 01. (szerda).

 

Megértésüket köszönjük!

           

                                                                       Dr. Kiss Katalin jegyző

Kategória: Nincs kategorizálva | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.