Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal
Titkársági feladatok ellátására munkatársat keres határozatlan időre
Fontosabb munkaköri feladatok:
- hivatalvezető munkájának támogatása;
- belső nyilvántartások naprakész vezetése;
- iratkezelés, levelezés, iktatás;
- teljes körű adminisztráció;
- telefonok kezelése, ügyfelek fogadása;
- titkárság napi szintű működésének megszervezése.
Alkalmazási feltételek:
- adminisztrációban töltött, igazolható szakmai tapasztalat;
- felsőfokú végzettség;
- 10 ujjas gépelés;
- Word és Excel kiváló ismerete;
- gördülékeny fogalmazási készség;
- magyar helyesírás alapos ismerete.
Előnyt jelent:
- angol nyelvtudás;
- adatbázis-kezelő programok ismerete;
- döntés-előkészítésben szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
- kiegyensúlyozott, nyitott személyiség;
- csapatösszetartó készség;
- proaktív és logikus gondolkodásmód;
- precizitás.
Munkavégzés helye:
Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal
Jelentkezés az állásra:
A feltételeknek megfelelő jelöltek jelentkezését 2015. március 31-ig várjuk a jegyzo@hajduhadhaz.hu e-mail címen.
A jelentkezéshez kérjük csatolni:
– fényképpel ellátott, közszolgálati önéletrajz
– végzettséget és nyelvismeretet igazoló oklevelek másolata;
– maximum 15 soros, kézzel írt motivációs levél PDF formátumban, a fizetési igény megjelölésével;
– hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a jelentkezési anyagát a bírálatban részt vevők megismerhetik;
– tudomásulvételi nyilatkozat arról, hogy a pozíció elnyerését követően köteles három hónapnál nem régebbi, eredeti erkölcsi bizonyítványt benyújtani.