Pályázati felhívás a Dr. Földi J. u. 58/A. alatti ingatlan üzemeltetésére

Hajdúhadház Város Önkormányzata
PÁLYÁZATI FELHÍVÁSA
Hajdúhadház, Dr. Földi János u. 58/a. szám alatti ingatlan
(volt Vadas Csárda) üzemeltetésére

 

1. A pályázat kiíró neve, címe és elérhetőségei:

Név: Hajdúhadház Város Önkormányzata Cím: 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1.

Telefon: (52) 583-411

Fax: (52) 384-295

E-mail: titkarsag@hajduhadhaz.hu

2.  A pályázat tárgya:

A pályázat kiírója nyilvános pályázatot hirdet a 4242 Hajdúhadház, Dr. Földi János utca 58/a szám alatti ingatlan (volt Vadas Csárda), üzemeltetés céljára történő bérbeadására.

3. A szerződés meghatározása:üzemeltetési szerződés

4. A szerződés időtartama: határozatlan (legkorábban 2024. szeptember 30. nappal szüntethető meg)

5. A meghirdetett helyiség:4242 Hajdúhadház, Dr. Földi János utca 58/a.

A helyiség elsősorban kereskedelmi, vendéglátóipari üzemeltetés céljára alkalmas helyiség. Az üzemeltetéshez szükséges gépek, berendezési és felszerelési tárgyak beszerzése, a helyiség vendéglátó egység üzemeltetés céljára való alkalmassá tétele és folyamatos karbantartása, továbbá takarítása a nyertes pályázó feladata. Amennyiben a nyertes pályázó az üzemeltetési szerződést a későbbiekben felbontja Hajdúhadház Város Önkormányzatával, úgy a vendéglátóegységbe általa beépített, illetve megvásárolt valamennyi, az üzemeltetés célját szolgáló berendezés és eszköz elvitelének joga illeti meg. A pályázat kiírója a pályázati felhívást bármikor visszavonhatja.

Bolt és kávézó eszközei bérelhetőek Hajdúhadház Város Önkormányzatától a Hajdúvitéz Nonprofit Kft-től. 

6.  A pályázatok benyújtásának helye és határideje:
Személyesen és postai úton: Hajdúhadház Város Önkormányzata, 4242 Hajdúhadház,Bocskai tér 1., Titkárság
elektronikus úton: titkarsag@hajduhadhaz.hu

Határideje: 2023. április 11.

7. A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázati anyagok benyújthatók személyesen vagy elektronikus vagy postai úton. Az ajánlatot zárt borítékban, vagy pdf formátumban kell benyújtani, melynek minden oldalát aláírással kell ellátni. A borítékon a következő szövegrészt kérjük feltüntetni: „Pályázati ajánlat Vadas Csárda üzemeltetésére”.

8. A pályázatok elbírálásának tervezett időpontja: 2023. április 17.

A pályázat eredményéről a pályázók írásban kapnak tájékoztatást.

9.  A pályázatok elbírálásának szempontja:

A pályázat kiírója a pályázatokat a

  • fizetendő bérleti díj egy havi (………..,- Ft/hó) összegére tett megajánlás és
  • a pályázat szakmai/pénzügyi megalapozottsága és
  • pályázó szakmai tapasztalata és
  • Hajdúhadház Város Önkormányzat vágóhídi termékeinek forgalmazására tett vállalás alapján bírálja el.

A pályázat kiírója azt a pályázót hirdeti ki nyertesként, akit a fenti szempontok alapján leginkább megfelelőnek ítélt pályázatot nyújtja be.

10.  Egyéb követelmények:

A nyertes pályázó kötelessége a kereskedelmi vagy vendéglátó ipari tevékenység folytatásához szükséges bejelentési kötelezettség teljesítése, továbbá az üzemeltetéshez szükséges engedélyek beszerzése.

A bérleti díj nem tartalmazza a közüzemi szolgáltatásokat, valamint a munkavédelmi, tűzvédelmi, érintésvédelmi és egyéb jogszabályi feltételeknek való megfelelőség biztosításának költségeit.

Az üzemeltetéssel kapcsolatban felmerülő közüzemi és egyéb karbantartási kiadások részletezése:

  • víz- és csatornahasználat mért fogyasztás alapján;
  • villamos energia mért fogyasztás alapján;
  • hulladékszállítás;
  • kártevő-mentesítés;
  • érintésvédelmi felülvizsgálat, és a feltárt hibák javításának költsége.

A bérlő felelős a Bérlemény jogszabályszerű és biztonságos működését biztosító műszaki állapotának fenntartásáért és a szükséges munkálatok elvégzéséért, elvégeztetéséért illetve költségeinek megfizetéséért, különösen a munka-, baleset- és tűzvédelmi szabályok maradéktalan betartásáért, ideértve különösen az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról szóló 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet 196. §-ában foglaltakat.

A Bérlemény berendezéseinek karbantartása és a kapcsolódó költségek viselése az üzemeltető felelőssége, különösen:

  • fényforrások cseréje, javítása;
  • zárak javítása;
  • vizes blokkok szerelvényeinek, berendezéseinek javítása, cseréje;
  • konyhai berendezések karbantartása, tisztítása, javítása, illetve cseréje a minden esetben a Bérbeadóval egyeztetve.

11.  A pályázatból kizárásra kerül az a pályázó:

  1. aki ellen csőd-, felszámolási eljárás van folyamatban, aki végelszámolás alatt áll;
  2. akinek az önkormányzati adóhatóságnál nyilvántartott adótartozása van;
  3. akinek a pályázat kiírója felé a pályázati beadási határidő lejártakor tartozása áll fenn.

12.  A pályázat érvénytelen, ha:

  1. a pályázat benyújtására rendelkezésre álló határidő lejárta után nyújtották be;
  2. egyéb módon nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek.

13. Ajánlati kötöttség:

A pályázó az ajánlatához a 6. pontban meghatározott benyújtási határidő lejártától számított 60 napig kötve van, kivéve, ha a Kiíró ezen időponton belül a pályázatot megnyert ajánlattevővel szerződést köt, vagy a Kiíró a pályázati felhívást visszavonja, vagy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítja. A szerződés a pályázati kiírástól, valamint a nyertes pályázattól eltérő tartalommal nem köthető meg.

14.  A pályázathoz csatolandó dokumentumok:

  • pályázati felhívás, melynek tartalmaznia kell a pályázó nevét, címét, elérhetőségeit, továbbá a fizetendő bérleti díj egy havi összegére tett ajánlatot;
  • az üzemeltetni kívánt kereskedelmi vagy vendéglátóegység kínálatának ismertetése;
  • a pályázó nyilatkozata, hogy a pályázati felhívás feltételeit elfogadja;
  • szakmai bemutatkozás.
  • Hajdúhadház Város Önkormányzat vágóhídi termékeinek forgalmazására vonatkozó szándéknyilatkozat

A pályázat kiírója a pályázat visszavonásának, érvénytelenítésének jogát fenntartja!               

Hajdúhadház, 2023. március 23.

Tisztelettel:

Szőllős László alpolgármester

  

Önkormányzat rendelkezésére álló eszközök:

Megnevezés

Megjegyzés

POLC (önkormányzati bolt)

1 db polc

ÍRÓASZTAL (önkormányzati bolt)

1 db íróasztal

Kamerarendszer (önkormányzati bolt)

Komplett kamerarendszer kiépítése

FÉNYFŰZÉR (Önkormányzati bolt)

1 db fényfűzér

FA HIRDETŐ TÁBLA (önkormányzati bolt)

2 db fa hirdető tábla

MOSOGATÓSZEKRÉNY (Önkormányzati bolt)

1 db mosogatószekrény

MEGÁLLÍTÓTÁBLA (Önkormányzati bolt)

1 db megállítótábla beszerzése

BOLTI ÁRSZORZÓS MÉRLEG (ÖNKORMÁNYZATI BOLT)

1 DB BOLTI ÁRSZORZÓS MÉRLEG

ÁRAZÓGÉP (Önkormányzati bolt)

2 db árazógép

 

Hajdvitéz Nonporfit Kft tulajdonában álló eszközökről bővebb felvilágosítás az info@hajduvitez.hu e-mail címen kérhető.

Kategória: Nincs kategorizálva | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.