Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 20/2020.(I.30.) sz. határozata alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban
2020. december 23. napján és 2020. december 28. napjától-
2020. december 31. napjáig (5 munkanap),
igazgatási szünetet rendel el, mely idő alatt a Polgármesteri Hivatal dolgozói szabadságukat töltik.
A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.
Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) a 06 30 663-38-68-as mobilszám hívható.
Városüzemeltetési ügyelet a 06 30 334-9358-as, illetve a 06 30 181-57-73-as telefonszámon érhető el.
Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2020. december 22. (kedd).
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2021. január 04. (hétfő).
Megértésüket köszönjük!