TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 20/2020.(I.30.) sz. határozata alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

2020. december 23. napján és 2020. december 28. napjától-

2020. december 31. napjáig (5 munkanap),

igazgatási szünetet rendel el, mely idő alatt a Polgármesteri Hivatal dolgozói szabadságukat töltik.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.

Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) a 06 30 663-38-68-as mobilszám hívható.

Városüzemeltetési ügyelet a 06 30 334-9358-as, illetve a 06 30 181-57-73-as telefonszámon érhető el.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2020. december 22. (kedd).

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2021. január 04. (hétfő).

Megértésüket köszönjük!

 

Kategória: Nincs kategorizálva | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.