TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében – a 6/2021.(I.25.) sz. polgármesteri határozata alapján- a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

2021. december 23. napján és 2021. december 27. napjától 2021. december 31. napjáig (6 munkanap)

igazgatási szünet lesz.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.
Halaszthatatlan esetben (születés és haláleset anyakönyvezése) a 06-30-663-3868-as telefonszám hívható.

Városüzemeltetési ügyelet (vagyonbiztonságot érintő ügyekben) a 06-30-334-9358-os telefonszám érhető el.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal munkavállalói a rendes szabadságukat veszik igénybe.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2021. december 22. (szerda).
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2022. január 03. (hétfő).

Megértésüket köszönjük!

Kategória: Nincs kategorizálva | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.