Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében – a 6/2021.(I.25.) sz. polgármesteri határozata alapján- a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban
2021. december 23. napján és 2021. december 27. napjától 2021. december 31. napjáig (6 munkanap)
igazgatási szünet lesz.
A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.
Halaszthatatlan esetben (születés és haláleset anyakönyvezése) a 06-30-663-3868-as telefonszám hívható.
Városüzemeltetési ügyelet (vagyonbiztonságot érintő ügyekben) a 06-30-334-9358-os telefonszám érhető el.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal munkavállalói a rendes szabadságukat veszik igénybe.
Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2021. december 22. (szerda).
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2022. január 03. (hétfő).
Megértésüket köszönjük!